onsdag 11 juli 2012

Kung för en dag

Yo! Blev inte så mycket äventyr idag, för det regnade och vi körde bara iväg till Berny's och åt godaste hamburgaren på länge och drog bara tillbaks till mig, ( jag och Judith). Låg och tittade en thriller, helt okej. Den hette The stepfather( stavning?). Fortsatte med Kungarna av tylösand, smått rolig serie. 
Körde Andreas till fotbollsträningen och när jag kom hem tillbaks kom Fredrik och Isak hit på en kaffe och tittade på serien, Sandra Filip och Emil kom också. Och nu har jag bara varit ute en sväng. 
Tycker jag gör samma sak hela tiden, men vad skall jag annars göra? Finns ju inte så mycket.. 
Till något annat, så är jag påväg att beställa löshår, 50 cm och färga mitt hår mörkbrunt och hoppas det reder upp sig efter allt nu, börjar ha riktigt lejdon på mitt hår, eftersom jag aldrig kan ha ner det när det är så kort, utväxten är snart på halva håre, ush säger jag bara.. Måste göra något NU åt det. 
Har andra hemligheter på lager också, men de kommer nog fram med tiden :D

I want my old hair!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar