söndag 29 juli 2012

partaj

Hej. Jag hann faktist inte uppdatera igår alls, jag hade på väckning 11:30 och åkte inn till stan med David, skulle via Alko och handla nya skor till David. Efter ungefär 2 timmar i stan kom jag hem och satte mig direkt i bilen med min familj och åkte till båten, som vi tog till strampen. Så himla fint väder var det igår och skönt att vara på vattnet. Åt god mat vid strampen och bollaglass efteråt på en brygga. Båten hem tillbaks och jag gick i duschen. Ida kom hit, vi fixade oss och gick till Emil, där ungefär alla var. Försökte hitta en chaufför länge och sist men inte minst fick vi Glader att köra mig, Ida, Judith och Emil till kuni där dom hade överraskningsfest åt Jonas och Felix. Var där en liten stund bara, var inte så mycket folk där, så vi åkte till Jesper's i Petsmo som hade fest. Lite mera folk där, och en sväng ut och kör. Åkte till stan med Ida, Glader och Rickard på pizza, eller dom skulle äta och vi fick två gratis pizzor också. Hämtade Christian från olli's och körde hem i det hemska åskvädret, måste ärkenna att jag var lite skraj. En sväng via Replot med Ida och sen hem och sova.
Vaknade idag, varmt som fan var det och jag åkte till Emil och hämtade Judith för vi skulle åka och simma till Grönvik. Hem och åt mat med pappa, duschade och somnade. Vaknade av att Ida kom hit efter sina saker, men vi lämnade och tittade på bröderna lejonhjärta, eller jag sovd hela filmen och nu har hon just åkt hem och jag ska ta och lägga mig för att ännu orka med en vecka i jobb, död mig.
I fredas var jag till Julia med henne och Ida, snackade skit bara och drack kaffe. En sväng via Tony och hälsade på han och Rebecca, en sväng via Christian och hälsade på han och Markus och sen hem och Judith var hit en sväng. Mycket svängas här. Nåja, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar