söndag 22 juli 2012

Bröllop

Hej och hå.
Kanske int hade skrivit hit att jag skulle på bröllop igår? Men jo så var det, Judith fixade mitt hår och jag for iväg till Solf kyrka på Kjell ( min farbror) och Maria's bröllop, de var så fina. Efter blev det mat vid söderfjärds restaurangen och god mat var det. Men jag och min bror blev hämtade runt 9 tiden av Martina och Linda och dom körde mig till David, och därifrån åkte han och jag, Danni , heidi och Arvid till Jeppis.. Det sög där, så vi drog hem bara. 
Vaknade och tittade på ett avsnitt Irene huss ( tror det hette det) och sen iväg på smörgåstårta till Christian som fyller idag, stort grattis till honom! 
Åkte och åt  hamburgare med min familj till Bernys idag och nu har jag fixat mig och sitter vid Christian i väntan på utgång ikväll till Björköby på dans. Får se hur trött man är imorgon på jobbet? 
Kommer bilder någon dag från bröllopet :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar