torsdag 12 juli 2012

kahvi, kaffe, coffee

Idag har jag hunnit med ganska mycket, Sandra väckte mig och jag fixade mig smått och vi körde iväg i det halv dåliga vädret till city market efter strumpbyxor och jag fick även hem ett par jätte fina klackaskor, som jag även ska ha på bröllopet nästa vecka. Endast 7 euro var dom! Träffade Martina också en sväng, pratade med henne lite. Åkte direkt därifrån till Fredrik på en kaffe.
Hem en sväng, åt en väldigt äcklig rökt abborre, ush så har väl gått runt och luktat som en sån ikväll.. Satt på med Fredrik i traktorn till Berny's där vi mötte upp Ida, blev en kaffe där också och sen till mig. Emma kom också ut och vi har bara snurrat runt med lite folk och till sist avslutade jag kvällen med en simtur vid Grönvik med Martina och Conny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar