fredag 20 juli 2012

One day at a time

Hejsan. Nu kommer ursäkten igen, men jag har faktist inte hunnit skriva sedan sist. Madeleine var ju här den kvällen, pratade, åkte med Roy till Bernys på en kaffe och sen till Louhos, ett fint ställe men äckligt mycket myror och krankar, som jag hatar.
Annars bara jobbat, mycket folk idag, bankat ungefär 100 000 schnitzlar, skulle kunna dö varje gång nån säger jag ska banka. Äh men vafan, står man där med en stor låda framför sig med massor av kött, tar ungefär bara 1 timme. Undrar hur många timmar i mitt liv jag har satt ner på det? Men kanske jag inte ska klaga, det är väl mer synd om RoyB som bankar hela tiden, men vem vet trivs han med det? :)
Var också på en fotbollsträning igår kväll, roligt var det.. Funderar nästan att fortsätta? Kanske ett sätt att träna iställe för gymmet, men vi får väl se.
Frissan har jag också hunnit vara till, fick min utväxt färgad och mycket prat med henne. Roligt när man börjar prata om något och sen inser att man känner samma personer och sånt.
Nu har jag nyss kommit hem från Markus, där Roy också var. Blev dissad ikväll, kul det också. Men som tur är Judith påväg hem och förhoppningsvis taggad på att hitta på något ikväll. Fun! Ha de bra alla :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar