måndag 23 juli 2012

Björköby

Halihalå. Min kväll igår blev faktist riktigt lyckad! Jag promenerade iväg till Christian, dit Fredrik också kom, satt ute drack lite vin och sånt och bara chillade innan Martina och Conny körde oss till Björköby, där Elisas spelade vid salteriet. Jag kom mig aldrig inn, lämnade på parkeringen med folket. De slutade spela redan 11 och vi kom oss så småning om påväg hem, jag steg av vid Christian och vi fortsatte en stund med lite vin och vi väckte också Markus, som blev rätt så sur kan jag tänka mig.
Lite mindre roligt var ju dock när klockan ringde 7 imorse och man hade kommit hem ungefär halv 2. Så trött har man varit, haft lite krapula och jobbat iallafall efter några om och men.
På lunchen kom Heidi och åt med mig, fick prata om en massa med henne om allt och inget. Sen diskade vi bort och jag kom hem runt 15 idag. Jag lade mig och vaknade runt kvart före 19 och sen dess bara dryschat och på här hemma. Nu har jag äntligen fått det duschat och funderar om jag skall dra ut en stund eller bara lägga mig ner och se på tv.

                                Nelly får stå för bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar