tisdag 31 juli 2012

Ida

Hejsan. Jag jobbar ju ännu ifall att int alla har förstått det och har en vecka kvar efter denna ännu. Efter det börjar ju skolan direkt men blir lite ledigt redan första veckan, hihi. Men nu är det ju bara tre dagar kvar på denna vecka till hälg också, bara längtar efter att få göra något kul, eller jag hoppas att något händer ?
Nå har iallafall haft 2 ganska tunga jobbdagar eftersom vi är två stycken bara, men imorgon börja hon nya, får lära upp henne då, hehee.
Igår kom Rebecca och Tony hit en stund och vi gick och simma, sen efter duschade jag och fixade mig och min sötis till Ida kom hit, for ut med Markus, Fredrik och Jens och lite annat folk, sen på kaffe till Fredrik. Jag och Ida kom på den ideen att vi skulle köra vespa till abc efter glass och chips, men vi kom oss till mig och sen orkarde vi inte längre, så vi fixade massa gott och onyttigt att äta och tittade på en film, pratade massor och somnade.
Nu väntar jag på Sandra och vi ska på fotbollsträning ikväll, wihoo :)

Ni får gamla bilder nu, eftersom jag inte orkat fotografera någonting typ på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar