torsdag 5 juli 2012

Sommar

Hej!
Onsdag: jag hade på ringning på morgonen så jag skulle vakna och hinna göra något. Så David och Isak hämtade mig, vi for inn till stan, de shoppade lite och sen åt vi en glass där ute i solen. Vi åkte till David och sen till farmor och farfar och åt med dem. Efter det direkt till Filip's där Sandra var, spenderade en lång stund med henne och sen drog vi till fotbollsplanen och sparkade lite boll.
När jag kom hem duschade och åkte ut en sväng och träffade Emilia och sen kom Judith till mig, tittade film och pratade.
Imorse vaknade vi åt morgonmål och bara chillade. Jag åkte till farmor och farfar igen med min bror och åt makaronivelling, MUMS säger jag bara. Hem en sväng och sen till Filips igen, har druckit ett par cider, spelat fotboll ikväll också lite och lagat mat.
Riktigt skönt att vara ledig kan jag säga er. Skall snart sätta på en film och gå och sova så jag orkar med morgondagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar