fredag 6 juli 2012

Sola & bada

Tja! 
Vilken hetta det är nu, faktist glad jag fick dom här veckorna ledigt, skulle aldrig klara av att vara i köket nu. Kunde inte ens sova i min egen säng inatt utan fick gå ner och låna min far och mor's. 
Hade på ringning 11:45 idag, steg upp och åt morgonmål, tog vespan till Karperö till Maria och Kepa's, därifrån med Maria och Dennis och drack limsa till Wayne's och sen citymarket, handlade lite mat och sånt. 
Satt en liten stund ute med Maria, Dennis och Kepa innan jag drog hem. Då kom Judith hit, vi gick ner och solade en stund och simmade, så svalkande att få doppa sig. 
Min bror fixade mat så jag åt med honom och har gjort lite sysslor nu innan jag så småningom ska börja fixa mig inför kvällen. Det blir väl ut en sväng med Mojan och Christian iallafall till Arken och Maxmo!
Ska iallafall få använda något av det jag köpte i Swe, :)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar