torsdag 26 juli 2012

I see you over there so hypnotic

Hej. Efter jobbet idag åkte jag med Cecilia och RoyB till Faros på två cider/lonkero, satt ute i det fina vädret , var riktigt skönt. Mamma hämtade mig och jag kom hem, duschade fixade mig och åt en sallad, har bara levt på såna idag, gott.  Gick iväg till brandstation, the place to be. Där Markus, Arvid och Jesper var. Fredrik, Isak och Jens kom dit också och vi åkte på kaffe till Markus före David hämtade några av oss och vi åkte med Markus bil till stan och snurrade runt där. Har just promenerat hem och pratat med Ida i telefon, låter som jag får en kväll med henne på lördag ut på fuffens som vanligt, blir perfekt. 
Annat har jag inte att berätta, utan nu tror jag det blir tv eller en film och sen sova så att jag orkar med sista dagen i jobbet för denna veck. Godnatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar