onsdag 25 juli 2012

Just don't give up

Halåja! Jag hoppades någon skojjade med mig när klockan ringde imorse, men nej då var det bara att stiga upp göra mig klar att dra iväg till jobbet, där det har varit fullt med folk och att göra hela dagen lång. Och jag var trött efter mina 5,5 timmars lång sömntid.
Eftersom jag hade ungefär sovit eller vilat i runt 16 timmar till tisdagen så fixade jag mig och ahde full av energi efter jobbet igår, åkte till berny's på en kaffe och mjukglass med Roy och Arvid. Efter det videre till fotbollsplan med Roy och tittade på en halvlek av division 3's fotbollsmatch.
Efter en lång tids sittande på läktaren körde vi iväg till Mojan's på förfest, fasst vi var nyktra var vi ändå dit och hälsade på lite folk och fick ett juice glas.
Vi stod på en åker igår kväll och tittade på två män som skulle flyga, hade någon sorters maskin på ryggen å flög upp och fotade, coolt. Kan sätta in bilder på det sen när jag orkar överföra det från telefon till datorn. Ännu en sväng via stan och sen hem. Låg och hadd lejdon igår kväll också oh pratade med lite folk innan jag tog natten.
Nu ikväll har jag inga planer får se lite.. är nästan taggad på att ligga ner i sängen och sova ett par timmar också.

Mojan står för bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar