måndag 16 juli 2012

Movie time!

Tjoo! Ja fixade en ny header idag, och ändrade lite, kanske inte världens finaste men lite omväxling iallafall.
Jobbade ju idag, så lite folk så finns inte någonting att göra hela tiden men, det är ju skönt också..Jag var ganska slut idag, eftersom jag inte fick många timmar sömn inatt så jag tog en 1,5 timmes sömn när jag kom hem istället. Fick också veta att Cecilia kommer att sluta efter dom här två veckorna, får se då vem jag får jobba med annan än Peter eftersom Roy drar på semester om två  veckor också.. 
Nå gårkvällen blev en sväng till Emilias på en kaffe, lika så idag men till Markus med Fredrik.. snurrat på lite över hela byn med vespa, man kan väl inte säga annat än yey! 
Nu tror jag att jag skall se lite Kungarna av tylösand och sen sova. Sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar