söndag 15 juli 2012

woawoawoa

Godmorgon säger jag fasst klockan är 14:37. Vaknade ganska exakt 13:47, nice. Men jag kom ju hem ganska sent också, runt halv 4 och har blivit väckt ett par gånger inatt.. Det var ganska bra och chill kväll igår. Jag åt mat med mamma pappa min bror och mina kusiner, moster och Erik och sen promenerade jag till Emil där även Filip Sandra David och Christian var en stund. Satt bara och pratade, drack några lonkeron med Judith och Emil innan vi åkte ut och köra, även via Danni's och hälsade på honom. Bara till Abc senare på en dubbelost hamburgare. Hitta några intressanta negrar på parkeringen som jag och Emil pratade med, hehe. Och sen till Sundom efter Judith som hade dissat oss och dragit på en dålig fest. 
Tillbaks till Emil och sen åkte jag och tittade tv med David som somnade, så jag promenerade hem. 
Nu har jag ätit mat med pappa och funderar lite vad jag ska göra? 

Ludvig får stå för bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar