söndag 1 juli 2012

Upplandsväsby

Gokväll allt folk! Denna dag har bestått av sovmorgon som inte blev så lång, väcktes inte imorse av Ida som gav mig en puss iallafall som förra natten, hon är lite mysig i sömnen kan jag säga er. Vi åt morgonmål och promenerade ner till Upplandsväsby centrum, gick direkt till new yorker, en billig och bra butik, där jag fick hem ett par till jeans, en bh och en byxdress, nice. Vi fikade med moster, Erik och kusinerna på Wayne's och efter det bestämde vi oss för att dra inn till Stockholm igen. Vi snurrade på en stund innan vi träffade Johan, Lukas och Henok, satt med dem en stund innan vi gick till gallerian och sen videre till kungsträdgården och alla butiker började stänga. En lite paus hade vi emellan och åt glass. 
Nu sitter vi i lägenheten, tittar på tv, och jag är väldigt snål på sockerdricka, men butiken är väl stängd? :( 
Hoppas också på att Ida vill höra lite julsånger ikväll också. 







Ida's hälsning '' jag är bäst och mina teckningar blir finast''. ! Tja då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar